1 feb. 2012

Lonely, i'm so lonely.

     Se stie ca unii dintre fotografi sunt cam singuratici. Presupun ca le si place sa fie asa. E mult mai usor sa te plimbi de unul singur prin natura si sa observi cadrele din jurul tau care merita sa fie "trase" in comparatie cu o iesire in grup sau cu o alta persoana care iti poate distrage atentia de la o fotografie reusita sau de la un gand "bun". Sincer eu sunt unul dintre ei, dintre singuratici,  defapt doar asa reusesc sa mai fac cate o fotografie mai buna. Singuratate e cea care ii face pe marii artisti sa fie artisti, sa nu credeti ca ma consider "mare artist", ba dimpotriva sunt un om obisnuit care incearca sa faca ceva cu aparatul sau foto si sa arate lumii ceea ce reuseste. Singuratatea te face mai contemplativ la tot ceea ce este in jur si asa poti vedea altfel lumea si tot ceea ce te inconjoara. Pentru cei care nu cred ca se poate sa iti schimbi parerea despre anumite lucruri le recomand sa faca o astefel de plimbare. Nu garantez tuturor ca vor reusi sa scoata ceva dintr-o astfel de plimbare dar merita incercat, nu stie de unde sare iepurele.

Acum va las sa va delectati singuri cu o captura frumoasa, zic eu.



     Daca mai are cineva nevoie de ajutor, ascultand melodia si vazand "videoclipul" urmator poate o sa reusiti un pic mai mult decat sper eu, de la unii. Spor la "hoinarit" si "gandurit".


Un comentariu:

  1. sa stii ca si eu prefer sa fiu singura atunci cand fac poze. asta pt ca altii nu au rabdarea mea, nu au rabdare sa fac eu cate poze imi doresc, pt ca pot sta intr-un loc sa fac poze la o singura chestie si 30 de minute (minim). si sa tot aud haaaai odataaaa, las' ca mai faci altele. in plus, cand ma ascund prin iarba sa fac poze la gaze si floricele si chestii mici, e enervant sa-i auzi cum rad de pozitiile pecare le adopti. ehhh, nu le place, nu ma mai invita, sau si mai bine refuz eu invitatiile lor sau "uit" aparatul foto acasa. ce-mi place ff mult e sa ies la plimbare cu cainii mei, am doi caini care ma inteleg, isi vad de treaba lor si ma lasa sa "zabovesc" intr-un loc cat doresc, ei alearga, apoi se intorc la mine sa vada daca mai sunt, uneori se plictisesc si se tolanesc pe langa mine. cand zic HAI, se bucura, se gudura si ne continuam plimbare. sunt cei mai buni parteneri de drumetii si plimbari.

    RăspundețiȘtergere